2013 m. balandžio 22 d., pirmadienis

Kultūros institucijų komunikacinių kompetencijų tyrimo planas


1. Kultūros organizacijų (muziejų, galerijų, teatrų, kultūros centrų) Kauno, Klaipėdos, Šiaulių regionuose, veiklos tyrimas  

Tyrimo metodai: Vidinių organizacijos dokumentų analizė (misija, vizija, funkcijos, veiklos, vykdomi tarpt. projektai), interviu su organizacijų vadovais, atstovais informacijos sklaidai, kuratoriais, komunikacijos kompetencijų apklausa

Tyrimo laikas: 2013 vasario-balandžio mėn

2. Komunikacijos turinys: pranešimai spaudai, informacija internetinėse svetainėse, tinklaraščiuose, socialiniuose tinkluose, naujienlaiškiuose, žiniasklaidoje

Tyrimo metodai: žiniasklaidos stebėsena, pranešimų kontent analizė, interviu su žurnalistais ir redaktoriais

Tyrimo laikas: 2013 balandžio-gegužės mėn.


3. Komunikacijos kanalai, priemonės: internetinės svetainės, socialinių tinklų puslapiai, naujienlaiškiai, ryšiai su žiniasklaida, viešųjų ryšių agentūromis, kt.

Tyrimo metodai: interviu, stebėjimas

Tyrimo laikas: 2013 vasario-gegužės mėn.


4. Kultūros organizacijų komunikacijos auditorijos bei bendruomenės: muziejų, galerijų, teatrų, bibliotekų lankytojai, bičiuliai, fanai, kt.

Tyrimo metodai: apklausa internetu, fokus grupės diskusija

Tyrimo laikas:  2013 balandžio-gegužės mėn.


5. Komunikacijos efektyvumo tyrimas: SSGG ir lyginamoji analizė

Tyrimo laikas: nuo 2013 m. gegužės mėn. iki projekto pabaigos.
 

 
 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą